RE: Αποθήκευση ως pdf ιστοσελίδας απο firefox

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon Feb 6 15:13:36 GMT 2006

Υπάρχει μια λύση.

Χρειάζεστε το πρόγραμμα:
HTML_ToPDF
που κατεβάζετε από το http://www.rustyparts.com/download.php?file=%2Fscripts%2FHTML_ToPDF-3.3.tar.gz&name=HTML_ToPDF+3.3

το οποίο για να τρέξει έχει απαιτούμενο το
html2ps  (http://user.it.uu.se/~jan/html2ps-1.0b5.tar.gz)

Επίσης στο Linux θα πρέπει να έχετε
php4 (από τα CD της διανομής)
php4-curl
php4-pear

Όλα τα παραπάνω τα βρήκα στο SUSE 10.0 OSS.

Kατεβάστε τα HTML_ToPDF και html2ps στο δίσκο. Ανοιξε μια κονσόλα, πηγαίνετε στο φάκελο όπου κατεβήκαν και δώστε:
tar zxfv HTML_ToPDF-3.3.tar.gz
tar zxfv html2ps-1.0b5.tar.gz
cd html2ps-1.0b5/
su -c './install'     (Δώστε κωδικό root)

Ακολουθήστε τις οδηγίες. Εγώ χρειάστηκε μετά την εγκατάσταση του html2ps να δώσω και την εντολή:
su -c 'ln -s  /usr/local/bin/html2ps  /usr/bin'

αλλά πιθανώς οφειλόταν σε δικό μου λάθος.

Αυτό ήταν όλο. Τώρα μπορείτε να κάνετε pdf κάθε html αρχείο που κατεβάζετε στο δίσκο σας από το Firefox, χρησιμοποιώντας ένα από τα παραδείγματα που υπάρχουν μέσα στο φάκελο HTML_ToPDF-3.3/examples
Για παράδειγμα με:
php ./example1.php
δημιουργείται το PDF από ένα αρχείο test.html που βρίσκεται στον ίδιο φάκελο. Μπορείτε προφανώς να αλλάξετε το όνομα πειράζοντας το example1.php.

Με
php ./example2.php
κατεβάζει κατευθείαν ιστοσελίδες σε PDF. Και πάλι νομίζω ότι θα πρέπει να αλλάξετε το ./example2.php για να "δείχνει" στη σελίδα που σας ενδιαφέρει (μια και το default είναι ένα www.example.com/index.html ή κάτι τέτοιο).

Πιθανώς να υπάρχει και πιο γρήγορος τρόπος, αλλά δεν γνωρίζω πολλά περί PHP.

Ciao.

      \_/
Use Free Software!