Re: Miten asennan Ubuntu 12.04 LTS:ään kirjoittimen Lexmark Impact S305

Raimo Roine raimo.roine at gmail.com
To Joulu 20 12:54:07 UTC 2012

Hei!
Yleensä asennus tapahtuu siten, että pannaan usb-kaapeli verkossa olevan
koneen ja tulostimen väliin ja kytketään tulostimeen virta. Kone hakee
ajuritietokannasta ajurin ja asentaa sen automaattisesti paikalleen. Jos
ajuria ei ole tietokannassa niin sitä voi yrittää etsiä kirjoittimen
valmistajan sivuilta ja jos löytyy, niin lataa sen omalle koneelleen ja
asentaa gdebi-paketinasentajalla.
En löytänyt tuon Lexmarkin auria tietokannasta ja valmistajan sivuilta
nopeasti katsoessa ei sitä löytynyt sieltäkään.
http://support.lexmark.com/index?page=product&userlocale=FI_FI&locale=fi&productCode=LEXMARK_IMPACT_S305&segment=SUPPORT&nonEFIGSLanguage=en#2

Tulostimista on juttua esimerkiksi

http://linux.fi/wiki/Tulostimet

Lexmarkista jotain