Miten asennan Ubuntu 12.04 LTS:ään kirjoittimen Lexmark Impact S305

mkari13 at welho.com mkari13 at welho.com
To Joulu 20 11:11:10 UTC 2012

Kirjoitin toimii Windows koneeltani USB-kaapelilla.
Ubuntun kanssa ei toimi. Olen mielestäni löytänyt kirjoittimen ajurit
ja asentanut ne.  Lisäksi olen asentanut CUPS:n.
Haluasin sen toimivan suoraan USB-kaapelilla, koska luulen sen olevan
yksinkertaisempaa. Pitääkö antaa joitakin komentoja komentotulkin
kautta?
Nyt kirjoitin yrittää muodostaa yhteyttä modemin Tompson TCW710
kautta, mutta ei sielläkään ole asetukset ihan kunnossa.
Onko asialle jossain olemassa jokin ohje?