Stopmotion ja Logitech Pro 9000

Aleksi Ikäheimo aleksi.ikaheimo at gmail.com
Mon Apr 27 06:50:28 BST 2009

Hei,

Huomasin muuten, että kun teen daemonin stopmotion käynnistää uvccapturen
kaksi kertaa

ps ax |grep uvccapture
 6120 ?        S      0:00 sh -c /usr/bin/uvccapture
-o/home/aleksi/.stopmotion/capturedfile.jpg -d/dev/video0 -t1 -m
 6121 ?        S      0:02 /usr/bin/uvccapture
-o/home/aleksi/.stopmotion/capturedfile.jpg -d/dev/video0 -t1 -m

Kun noista prosesseista lopettaa ensimmäisen kill komennolla voin käyttää
stopmotionia hienosti.
Ongelma tulee taas takaisin kun painan toggle camera nappia.

Aleksi