[Fwd: [Fwd: Re: Ubuntu-rieha]]

Timo Jyrinki timo.jyrinki at iki.fi
Ke toukokuu 14 15:47:45 BST 2008

Hei Otto,

Itselläni ei ole tuolla viikolla aikaa näillä näkymin, mutta
edelleenlähetän tämän ubuntu-fi-sähköpostilistalle. Ottakaa siis Kampin
asennusriehasta kiinnostuneet härkää sarvista, ja sopikaa Oton ja
Juhanin kanssa että esim. tuo ehdotettu aika ke 28.5. klo. 10-13 on ok.
Keskustelua ja organisointia voi jatkaa esim.
ubuntu-markkinointi-postituslistalla
(http://list.kapsi.fi/listinfo.cgi/ubuntu-markkinointi) tai
keskustelualueilla (http://forum.ubuntu-fi.org/).

Ohjeita tapahtuman tiedottamisesta Ubuntu-yhteisön sisällä
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=15485.0 , tässä tapauksessa
toki muukin tiedotus on hyödyllistä.

-Timo

-------- Alkuperäinen viesti / Orig.Msg. --------
Aihe: [Fwd: Re: Ubuntu-rieha]
Päiväys: Wed, 14 May 2008 16:09:21 +0300