Re: Ongelmia asennuksessa, uusi käyttäjä

AIMO JÄKKÄ yaccacom at gmail.com
Ke Heinä 23 10:13:51 BST 2008

heips,

ilmeisesti mjärjestelmän asennusmedia on toisella osiolla.Kone on asennettu
käyttämään eli lukemaan asennusmediasn ensin, jos tulee vaikeuksia
ladattaessa toimivaa ohjelmaa. Keino oilsi vapauttaa kiintolevyltä sopiva
määrä ajatellen kasvua Linuxia varten ja koettaa Linuxin keinoilla ladata
Ubuntu käyttöön. Muista Ms varmuuskopiot ensin. Vista on vaikea ohitettava,
mutta kuitenkin.
Toinen keino on ajaa nykyinen osio tyhjäksi armuuskopiot huomioiden ja
asentaa siten Linux. Määritellen levyosioiden koot.
Kolmas on ostaa vaikka käytetty kiintolevy ja asentaa se vaikka
ulkopuoliseksi.

T Ami

23. heinäkuuta 2008 11:26 veikko toukomies <veikko.toukomies at luukku.com>