help

Matthias Andersson matthias.andersson at kotikone.fi
Su Tammi 13 16:48:23 GMT 2008

Suosittelen että käyttäisit ktorrent-ohjelmaa (löytyy Synaptic package
managering kautta) ja on huomattavasti nopeampi kuin esim. azureus.

Tässä tapauksessa on kuitenkin kyse asetuksista.

Aseta amule käyttämään jotain porttia 30000 yläpuolella, esim 35000.
Sitten avaat kyseisen portin reitittimessäsi ja palomuurissa (itse
sammutin ubuntun palomuurin). Tämän jälkeen pitäisi yhteyden toimia niin
kuin pitäis.

//Matthias