help

jarmo halonen jahajamppa at hotmail.com
Su Tammi 13 16:09:51 GMT 2008

hej vaan mailman,olen uusi ubunten käyttäja ja mulla on ihan pieni ongelma amulen kans.se ei vaan aukea ts.se ei yhdistä.sulla varmaan on jokin ratkaisu tähän.kiitos jo etukäteen.

> Subject: Tervetuloa  "ubuntu-fi" postituslistalle
> From: ubuntu-fi-request at lists.ubuntu.com
> To: jahajamppa at hotmail.com
> Date: Sun, 13 Jan 2008 15:57:52 +0000
>
> Tervetuloa ubuntu-fi at lists.ubuntu.com postituslistalle!
>
> Lähettääksesi postia tälle listalle, lähetä viesti osoitteeseen:
>
>   ubuntu-fi at lists.ubuntu.com
>
> Yleisiä tietoja listasta on saatavilla osoitteessa:

> Mikäli haluat joskus erota listalta tai vaihtaa asetuksiasi (esim.
> asettaa koontimoodin pois päältä tai päälle, vaihtaa salasanasi jne.),
> käy jäsensivullasi osoitteessa:

> [...]

Spara, redigera och organisera dina foton enkelt med Photo Gallery!
http://get.live.com/photogallery/overview
HTML liite on poistettu...