Tervehdys

Eino Verkkoniemi eiwi at kolumbus.fi
La Marras 7 20:52:03 BST 2006

En ollut varma listalle kuulumisestani, joten lähetin toisen liittymisilmoituksen. Nyt tiedän,että kuulun listalle. Olen uudehko Ubuntu 6.06:n käyttäjä. Käytin aikaisemmin Suse 10.0 versiota. Se oli alunperin englanninkielinen ja huonolla kielitaidolla se oli hankalaa. Viime aikoina onnistuin sitä tosin aika pitkälle suomentamaan. Ei niin hyvin kun Ubuntu on. Olin kuitenkin yast:ssa sählännyt niin paljon, että aina tuli virheilmoituksia vastaan. Se kyllä toimi jotakuinkin tyydyttävästi. Kumminkin päätin kokeilla Ubuntua ja kyllähän se toimii. Suseen verrattuna pakettien asennukset ovat yksinkertaisen helppoja. Susessa täytyi graafisella puolella aina näprätä yast:ssa ja siinä tuli kielitaidottomalle mokia. Kun liitin tulostinta Ubuntuun tein ensin puoli päivää töitä ennenkuin hoksasin, kuinka älyttömän helppoa se voi olla. Nyt ei ole isompia murheita joten terveisiä vaan. Kyllä niitä murheita varmaankin taas ilmaantuu. Niitä sitten valittelen.

Eino Verkkoniemi