[ubuntu-dk] Indkaldelse til generalforsamling tirsdag d. 29. maj 2018

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tor Maj 24 13:55:05 UTC 2018

Kære medlemmer af Foreningen af danske Ubuntubrugere.

Angående generalforsamlingen tirsdag d. 29. maj 2018 kl. 19.00 kan jeg
oplyse at der ikke er kommet forslag fra medlemmer, vedtægtsændringer
eller opstillinger til tillidsposter.

Vi håber dog at nogen af de fremmødte på dagen kan lokkes til de
tillidsposter der er på valg. :)

Vi ses på tirsdag i #ubuntu-dk-moede til generalforsamling.

For info om den nuværende bestyrelse, vores vedtægter osv., se:
https://github.com/soeren-b-c/UbuntuDK/blob/master/Bestyrelse.md
https://github.com/soeren-b-c/UbuntuDK/blob/master/vedt%C3%A6gter.md

Mvh.
Søren