[ubuntu-dk] Forslag til dato for Generalforsamling 2017 og fjernelse af månedlige møder

Ole Winther olebwin at gmail.com
Lør Mar 18 17:04:58 UTC 2017

til alle ubuntu listen

jeg har lidt problemer. når jeg forsøger at login på eboks.dk får jeg
denne meddelelse.

Der er opstået en fejl. Slå unødige plug-ins fra, eller forsøg med en
anden browser. Forsøg igen eller kontakt NemID-suppport, hvis
problemet fortsætter. NemID JS fejl (AUTH017).

så vidt jeg kan se er der fra ubuntu installeret java icetea og jdk
plugins, men ikke oracle java.

når jeg forsøger at få oracle java installeret. kan jeg kun få i586,
og ikke i386.

mit system er en 32-bit. med ubuntu 12.1. installeret på et usb stik.

jeg har forsøgt den med about:config, og kan se javascript er enabled

er der nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre?

hilsen ole