[ubuntu-dk] Indkaldelse til Generalforsamling i Foreningen af danske Ubuntubrugere

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Maj 20 19:30:28 UTC 2014

Hej alle

Der er ikke kommet nogen forslag til generalforsamlingen.

Der er heller ikke specielt mange der har ønsket at stille op til
tillidsposter, så ifølge vedtægterne er det muligt at stille op på
selve dagen.

Så jeg håber at se rigtig mange af jer på mandag d. 26. maj kl. 20.00
i #ubuntu-dk-moede kanalen på Freenode.

Mvh.
Søren