[ubuntu-dk] Fwd: Re: Uformel fejring af lanceringer, 17.10.2013

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Tor Okt 17 02:36:31 UTC 2013

-------- Oprindelig meddelelse --------
Subject: 	Re: Uformel fejring af lanceringer, 17.10.2013
Date: 	Thu, 17 Oct 2013 01:27:03 +0200
From: 	Aputsiaq Janussen <aj at isit.gl>
To: 	dansk at dansk-gruppen.dk

Hej,
Jeg tager ind på Café Retro kl. 19 i dag torsdag aften, og igen søndag
aften samme tid. (Kan desværre ikke lørdag aften eller tidligere på
søndagen.)
Mvh
Aputsiaq

Den 16/10/2013 23.13 skrev "Ask Hjorth Larsen" <asklarsen at gmail.com
<mailto:asklarsen at gmail.com>>:

    Hej

    Jeg befinder mig pt. omkr. København og kan mødes om lørdagen eller
    sandsynligvis om aftenen søndag.  Desværre kan jeg nok ikke kl. 13
    søndag.

    Mvh Ask