[ubuntu-dk] Ubuntu på en Asus EE

Poul poul48 at gmail.com
Ons Maj 9 21:39:57 UTC 2012

Hej
Har du ikke en masse "crap" filer fra Windows som bare ligger og fylder?
Cache, logfiler, rester fra slettede programmer osv. Programmer du kan
afinstallere uden tab eller egne data som kunne flyttes til en backup
eller filserver osv osv

Selv om det er længe siden jeg sidst rodede med windows, så mener jeg
da, at kunne huske, at der næsten altid kunne frigøres et par gigabyte
plads.

2-3 Gbyte skulle kunne trække den igennem. Jeg vill købe en ny
disk...fås vel for 2-500 kr (og gem din windows disk) Ellers hop ud i det...

vh
Poul