[ubuntu-dk] Ubuntu på en Asus EE

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Ons Maj 9 21:43:30 UTC 2012

Hej Henning

Tror faktisk du skal op på 4,7GB (kan være jeg inkludere swap?) for at
installere på computeren.
Du kan nok vinde en masse plads, deaktivere system restor:
http://www.nirmaltv.com/2009/03/14/how-to-enable-or-disable-system-restore-in-windows-7/
Deaktivere hibernate:
http://support.microsoft.com/kb/920730
Måske ændre størelsen på din Virutal memory:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/Change-the-size-of-virtual-memory
Samt køre CCleaner:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Kan du i øvrigt oplyse lidt mere om hvilken maskine det er du har?

Mvh Anders