[ubuntu-dk] [ucdaarhus] Ubuntu Århus

Helle Friis Petersen hfp at cs.au.dk
Søn Sep 11 08:57:51 UTC 2011

Hej Carsten og I andre

Jeg tror vi skal lave Ubuntu-gruppen i Århus holde en pause og så se, om
vi ikke kan starte den op igen på et tidspunkt. Lige nu er der ikke folk
til at drive den, men det kan jo være, at der kommer det på et
tidspunkt. Og det lyder til at der bliver startet en gruppe op i
Randers, hvilket er rigtig fedt!

Som Carsten skriver, kan man stadig komme ned i OSAA om tirsdagen, hvis
man har lyst. Der sidder folk og arbejder på forskellige projekter, både
hardware og software. Der er en god og nørdet stemning og selvom det
ikke lige handler om Ubuntu, kan man jo sagtens tage sin bærbare med,
rode med sine egne projekter og være en del af det. Og så kan det jo
være, man kan få støvet andre Ubuntu-interesserde op.

Håber vi ses i OSAA og håber at vi på et tidspunkt igen vil kunne få
startet en gruppe op.

Mvh. Helle