[ubuntu-dk] Mailingliste etikette

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Fre Mar 18 17:32:16 UTC 2011

Den 18-03-2011 18:19, Henning Wangerin skrev:
> Men nu er jeg ikke lige kompatibel med diverse web-editors.
> Jeg er endnu ikke stødt på en som jeg synes virker fornuftigt i
> forhold til en mailklient.
> - samt at diverse fora ofte har forskellige funktioner i deres
> editors, hvilket jeg finder pisse irriterende.
Diverse e-mail-klienter har også forskellige funktioner i deres editor.
Det kan være jeg generalicere men jeg ville have troet en forkæmper for
mail lister også ville have foretrukket text-only-mails :) Ved at koble
mail og forum sammen ville der jo også opstå problem med de mail der
bliver sendt hvis ikke de er i ren tekst format (det er det forummet
bruger i sit tekstfelt).

Mvh Anders