[ubuntu-dk] Mailingliste etikette

Henning Wangerin 100624 at henning.wangerin.dk
Fre Mar 18 17:19:04 UTC 2011

On 18-03-2011 18:10, Anders Jenbo wrote:
> På den anden side så er der tale om 2 klik for at svare på et rss
> indlæg (hvis du forbliver logget ind) imod 1 klik på en mail, så det
> ville være meget lidt at spare imod hvad der skulle lægges i at få det
> til at virke og sikre mod misbrug.

Det er selvfølgelig en mulighed.

Men nu er jeg ikke lige kompatibel med diverse web-editors.
Jeg er endnu ikke stødt på en som jeg synes virker fornuftigt i forhold
til en mailklient.
- samt at diverse fora ofte har forskellige funktioner i deres editors,
hvilket jeg finder pisse irriterende.

Det er endnu en grund til at jeg ville foretrække en kombineret løsning.
Hver enkelt kan benytte den platform som h[au]n foretrækker, og alle er
alligevel koblet sammen.

/Henning