[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

michael michael at soundpartner.dk
Fre Mar 4 10:57:39 UTC 2011

> Hej
>
> Så lige noget om en skærm og sådan,
> Jeg arbejder hos http://fab-it.dk som også skal udstille derude.
> Hvis der bliver brug for det, kan I låne vores projektor?
>
> Kom bare lige til at tænke på det som lang tids passivt medlem her på
> listen.
>
> Ring evt. 70 202 407 og spørg efter Claus hvis det er.
>
> /Claus

> --
> Med venlig hilsen
> Claus Lensbøl
> 26 20 31 24

Det er et rigtig godt tilbud, men jeg frygter at forholdene ikke er til
en løsning med projektor og lærred. Vi vlle derfor foretrække noget
40"-50" skærm som dels også virker selvom der er meget lyst, men
ligeledes som ikke kræver den plads som en projektor skal bruge for at
skyde billedet.

men ellers tak for tilbudet.