[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

Claus Lensbøl cmol at cmol.dk
Fre Mar 4 10:15:15 UTC 2011

2011/3/4 michael <michael at soundpartner.dk>

> [...]
> på mandag, og den første mandag i hver måned frem til sommerferien

> være
> der

> er

> Som jeg har forstået det så er det noget med at vi er 3 brugergrupper
> ved et langt bord, så jeg har kastet ideen lidt bort.
> En 42" skærm på "stativ" koster normalt 1400 plus moms. jeg kan måske
> skaffe den en smule billigere.
> Det kunne være fedt at gøre, og hvis jeg i dag inden kl 16 får et go så
> har jeg selv fået fremskaffet en bil, så jeg kan hente den. Men det

Hej

Så lige noget om en skærm og sådan,
Jeg arbejder hos http://fab-it.dk som også skal udstille derude.
Hvis der bliver brug for det, kan I låne vores projektor?

Kom bare lige til at tænke på det som lang tids passivt medlem her på
listen.

Ring evt. 70 202 407 og spørg efter Claus hvis det er.

/Claus