[ubuntu-dk] Kom Godt Igang Med Ubuntu

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Ons Jun 15 18:13:56 UTC 2011

På mandag vil skal jeg kigge nærmere på at lave en "sådan kommer du i
gang med ubuntu"-guide
Jeg skal introducere en meget standard-bruger til Ubuntu og så vil jeg
prøve at tage notater af hele processen.
Jeg syndes ikke sådan en guide skal indholde noget der ikke er 100%
standard+meningen, så ikke noget med "og hvis din wifi-driver ikke
virker og der ikke er lys i skærmen".
Jeg tænker vi kunne lave det som en side med links til guides der bliver
skrevet for de forskællige kapitler, på den måde kan det køre låbende
istedet for at være en stor omgang.

Mvh Anders