[ubuntu-dk] Ny hjemmeside: Skal man ikke kunne donerer til UbuntuDK?

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Tir Jan 4 11:46:27 UTC 2011

2011/1/4 Daniel Skov Klejnstrup <danielklejnstrup at gmail.com>:

> Det er også mit bud, at det er spildt at lave en PBS-aftale.
> Jeg er generelt meget glad for at bruge Paypal.
> Regnskabsmæssigt tror jeg ikke det er værere end at betragte et indestående
> på en paypal-konto, som en alm. bank-konto.

Jeg beklager forresten top-postingen, jeg sidder på arbejde, hvor den
slags er standard.

Jeg har ikke stor erfaring med Paypal ud over at jeg bruger det til at
betale med Visa-kort når jeg køber bras på ebay. Har man pengene
stående i DKK? I så fald er der nok intet problem, regnskabsmæssigt, i
virkeligheden. Kun hvis de står som USD eller lignende (og at
DKK-værdien derfor ændrer sig konstant) kan er der noget. Nåja, og
hvis så SKAT har et problem med udenlandske pengeinstitutter.

mvh
Niels