[ubuntu-dk] Ny hjemmeside: Skal man ikke kunne donerer til UbuntuDK?

Jesper Jarlskov jarlskov at gmail.com
Tir Jan 4 11:44:47 UTC 2011

> Jeg synes dog at hvis der er tale om en donér-knap hvor pengene sendes
> med det samme, så skal man vel ikke stille krav om hvad de skal bruges
> til. Hvis nu jeg går ind og sender 100,- der skal bruges til et
> tilskud til en Windows NT4-server, så har vi nu 100,- stående på vores
> konto som aldrig kan bruges.

> Hvis man vil donere med "strings attached", så bør man nok tage det op
> på et møde (eller kontakte formanden/kassereren/bestyrelsen/whoever)
> og få dem til at tage det op, sådan at fællesskabet kan beslutte om
> man vil tage i mod pengene eller ej.

Man kunne evt. lade IRC-mødet fastsætte en liste af gøremål man kan
donere direkte til, så man f.eks. kan vælge at man hellere så sine 100kr
brugt på et Live-arrangement, end på vedligehold af hjemmesiden f.eks.

> Apropos gysser, så er det vel ved at være tid på året til indbetalelse
> af kontingent? Det kommer der lige mere om, når jeg får styr på det :)

Kontingentet blev sat til 0kr ved sidste generalforsamling, gjorde det
ikke?

Jesper Jarlskov