[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

michael mj at soundpartner.dk
Man Feb 21 06:08:40 UTC 2011

man, 21 02 2011 kl. 03:47 +0100, skrev Anders Jenbo:
> Hvad skete der med lørdag og søndag? Ikke at det betyder så meget for
> mig pt.

De ligger begge i weekenden, og weekenden er for mange hellig sammen med
familie osv.
lørdag er på alle måder en festdag og derfor i mine øjne ikke så
interessant.
søndag er ligeledes en besværlig dag da man ofte bruger søndagen på at
lade op.
Skulle man bruge lørdag eller søndag ville man skulle man gøre det om
eftermiddagen i stedet.
Set ud fra cafeen's synspunkt (som lader os være der gratis uden nogle
garantier for salg) så er både fredag og lørdag i forvejen "store" dage
med aftenpublikum, og søndag er en kæmpe brunch dag, og derfor er de
knap så villige til at "opgive plads" disse dage.
Jeg siger ikke at det er umuligt at disse weekenddage kunne blive en
mulighed, men lige pt der tror jeg vi skal holde os fra dem.

> http://ubuntudanmark.dk/artikler/2011/01/26/referat-af-irc-m%C3%B8de-61/
> MikeDK har snakket om at melde sig til at stå i boden.
> sbc vil gerne stå i boden.
> AJenbo kommer forbi med 10.04 og 10.10 cd’er.
> sound-* tager internet med.
> AJenbo designer flyers, andre printer
>
> Er der brug for flere i boden vil jeg også gerne melde mig.

ok som jeg læser det så er det sbc og jeg der skal stå i boden.
mikedk vil muligvis og ajenbo vil gerne hvis der mangler folk.
er dette rigtigt forstået?