[ubuntu-dk] IRC møde på onsdag d. 16. februar

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Man Feb 21 02:47:54 UTC 2011

Den 20-02-2011 18:42, michael skrev:
> [...]
> til at binde sig, men kan ikke rigtigt tirsdag. anders syntes godt om
> det men kan ikke overskue det.
> ville det passe bedre andre dage? og det er et lidt ledende spørgsmål
> for torsdag og fredag er "festdage" hvor der generelt er lidt mere gang
> i den på cafeerne, derfor er disse dage dårlige dage at ligge det på
> hvis der skal være bare en smule ro.
> onsdag så kommer vi til at konkurrere med sslug, hvilket jeg ikke går ud
> fra at vi ønsker, og så er der mandag og tirsdag tilbage.
> Jeg kan begge dage så valget er op til søren samt hvem der ellers kunne
Hvad skete der med lørdag og søndag? Ikke at det betyder så meget for
mig pt.

> Det værende sagt så HAR vi fået en stand til osd, men vi har ikke fået
> de 6 billetter vi (jeg) havde stilet efter. vi har derfor valget at
> begrænse os i folk, eller evt at købe ekstra billetter selv.
> Det værende sagt så hart jeg ingen ide om hvem der har planer om at være
> med på osd, og hvem der har planer om at passe vores stand samt hvem der
> har planer om at være der for at gå rundt og opleve.

http://ubuntudanmark.dk/artikler/2011/01/26/referat-af-irc-m%C3%B8de-61/
MikeDK har snakket om at melde sig til at stå i boden.
sbc vil gerne stå i boden.
AJenbo kommer forbi med 10.04 og 10.10 cd’er.
sound-* tager internet med.
AJenbo designer flyers, andre printer

Er der brug for flere i boden vil jeg også gerne melde mig.

> som det ser ud pt så har vi stadig 2 computere med touchskærm (hvordan
> jeg får dem med der ud har jeg stadig ikke gennemskuet med mindre der er
> en der har en bil der kunne komme forbi vanløse)
> Vi har skrevet (som vi snakkede om på forige møde) at vi ville prøve at
> fremskaffe en stor skærm (40"tv eller større) er der nogen der har
> dette? er det noget vi skal leje, eller er det noget vi skal droppe?
> brevet fra osd siger vi får "-A small table" så der er nok ikke meget
> plads.
Jeg vil ikke føle mig tryk ved at låne mit tv ud før jeg ved hvordan jeg
får det frem og tilbage, hvor og hvordan det skal stå, samt at jeg kan
være der under hele eventen.
Jeg bor også i Vanløse så hvis der er nogen med bil måtte de også meget
gerne komme forbi her, om ikke andet så for at hente cd'er. Jeg er
temmelig flad så hvis det skal være mit tv vil jeg meget gerne have en
af det billetter vi har fået.
> Er der andre end søren der kunne være med til at stå for det?
Jeg vil også gerne hjælpe til men jeg tror ikke jeg har det fornødne
overstud til at stå som en hoved mand på det.

Mvh Anders