[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 68, Udgave 9

kristian tofte petersen toftekris at gmail.com
Ons Feb 9 14:00:27 UTC 2011

hej her er jeg  cyriz  jeg er i færd med at lære  om ubuntu og har fået
indstaleret et prøve disk fra 2004 nu er jeg i gang med at øve mig  og har
fået gang imin mail via ubuntu jeg er pensionist og 66 med smag for det
svære pc . er lidt træt af windows ! håber jeg finder mig bedre tilpas i
denne V H