[ubuntu-dk] Sammendrag af ubuntu-dk, Vol 68, Udgave 9

Britta Pedersen briped at gmail.com
Ons Feb 9 14:53:11 UTC 2011

Hej Cyriz,
Velkommen til :o) Prøv at kig ind på http://ubuntudanmark.dk/ og måske særligt
under forumdelen af den. Det er der det meste support, diskussioner m.m.
foregår. Ubuntu fra 2004 er allerede en gammel udgave der ikke bliver lavet
opdateringer til mere, så jeg ville helt bestemt overveje at hente enten ubuntu
10.04, som der bliver lavet opdateringer til endnu 2 år frem i tiden, eller den
sidste nye ubuntu 10.10. Du kan hente en ny fra
http://www.ubuntu.com/desktop/get-ubuntu . Hvis der er problemer med det, så
spørg endelig på ubuntudanmarks forum. Det er der der er mest aktivitet, og
derfor bedst mulighed for hjælp.

Med venlig hilsen,
Britta