[ubuntu-dk] Fwd: Vil du videresende dette budskab til ubuntu-listen

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Sep 14 14:44:25 BST 2010

Hej alle.

Hvis man har lyst til at deltage i FSCONS, men ikke lige har alle
pengene selv, så er det muligt at ansøge om et 'Scholarship'.

Se nedenstående mail fra Anne (som jeg i første omgang ikke fik videresendt)

Mvh.
Søren

Vil du videresende dette budskab til ubuntu-listen

Mvh

Anne

The FSCONS Scholarship

Scolarship skynd dig at ansøg!

Læs videre her:

http://fscons.org/scholarship

Der er ingen danske ansøgere endnu.

Du kan søge om at få dækket deltagerafgift og vandrehjem.

Min togbillet retur København- Göteborg kostede 478 SEK, som
illustration. Dertil kommeret 3-dages eller 10- turs bus- klippekort til
lokaltrafikken i Göteborg.

Bemærk at vekselkursen DKK til SEK stadig er meget fordelagtig. Vi
sparer ca. 20 %.

Registrering er allerede lukket, men det her er en "kattelem" for danske
studerende og andre der har brug for det.

Venlig hilsen

Anne Østergaard