[ubuntu-dk] Referat af ekstraordinær generalforsamling søndag d. 3. oktober

Martin Pihl mp at o-biz.dk
Tor Okt 7 11:48:29 BST 2010

Den 7. okt. 2010 12.37 skrev Per Kongstad <p_kongstad at op.pl>:

> Jamen al ære og respekt for jeres indsats i Århus!
>
> Jeg efterlyser som sagt bare en professionel holdning til problemet
> med foreningen. Jeg synes ikke denne agerer ret fornuftigt i denne
> sammenhæng.
>
> Derfor ville det være bedre at nedlægge end at holde noget i gang som
> alligevel ikke fungerer.
>
> Enten brænder de medvirkende for sagen eller også er det meget bedre
> at finde andre metoder som eksempelvis jeres i Århus.

Jf, min sidste mail, så er det netop dét, der er gjort: At vi både i Kbh og
Århus forsøger noget andet. Nemlig at aktivere (nye) folk via fysiske møder.
I Kbh har Michael Jensen, Anders Jenbo og Britta været primus motor på det,
og i Århus har vi været en 4 stykker.

Aktiviteterne i begge byer er blandt andet udsprunget fra en diskussion,
både blandt os selv men også her på listen, om at der VIRKELIG SKAL GØRES
noget.

Så ro på Per, problemet er spottet for længst, og der er skam igangsat
aktiviteter. Lad dem lige begynde at virke.

Og nu når du selv har set problemet, går jeg ud fra, at du også vil være med
til at løse det, i stedet for at stå på sidelinjen og kræve organisationen
opløst?