[ubuntu-dk] Haster: KickOff og CD-uddeling

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Tir Maj 4 18:57:44 BST 2010

Hej Niels

Godt at se at arangemanget former sig.
Mine svar er:
1: Ja
2: Ja
3: Nej. Desværre har jeg ikke overskuddet til det inden for d. næste
måned og vil ikke flytte kick-off for det. Men jeg kan pege på et stor
center med gode muligheder hvis en anden har lyst til at arrangere det.
4: Ja hvis vi knokler.
5: Kun hvis nogen kommer med noget der er meget bedre.
6: OTG var min eneste kontakt :)

Mvh Anders