[ubuntu-dk] PR-tekst til GlobalJam

Henning Wangerin 080215 at henning.wangerin.dk
Man Mar 22 19:15:08 GMT 2010

Anders Jenbo wrote:
> Ganske godt, her er et par forlag til må ændringer:
>
> I slutningen af uge 12 er der Ubuntu Global Jam - Ubuntu-grupper i hele
> verden samles for at arbejde på Ubuntu i hyggelige omgivelser. I Danmark
> har vi planlagt to dage:
>
> D. 27. marts på <Jespers adresse> holdes der Bug Jam. Hvis man kunne
> tænke sig at komme igang med at få fjernet fejlene i Ubuntu, så er det
> her man skal begynde. Der vil være introduktioner til bug-administration
> i Launchpad, og selvom man ikke kan skrive en linje kode, så kan man
> gøre livet lettere for dem der kan.

> [...]

Det kunne da være man skulle deltage, når i nu kommer til Rødekro ;-)

Ja undskyld. Jeg kunne ikke lade være.

Nedertoften 21 findes nemlig både i Herning, Viborg, Rødekro, Glesborg og København, så jeg håber selvfølgelig det er i nærheden af mig ;-)

--
Henning Wangerin
Skoltoften 9, DK - 6400 Sonderborg