[ubuntu-dk] PR-tekst til GlobalJam

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Lør Mar 20 17:55:24 GMT 2010

Ganske godt, her er et par forlag til må ændringer:

I slutningen af uge 12 er der Ubuntu Global Jam - Ubuntu-grupper i hele
verden samles for at arbejde på Ubuntu i hyggelige omgivelser. I Danmark
har vi planlagt to dage:

D. 27. marts på <Jespers adresse> holdes der Bug Jam. Hvis man kunne
tænke sig at komme igang med at få fjernet fejlene i Ubuntu, så er det
her man skal begynde. Der vil være introduktioner til bug-administration
i Launchpad, og selvom man ikke kan skrive en linje kode, så kan man
gøre livet lettere for dem der kan.

D. 28. marts på Nedertoften 21 2, tv. er der Translation Jam. Bruger du
et program som endnu ikke er oversat til dansk, eller vil du bare gøre
det lettere for dem, der ikke kan engelsk, så kan du få hjælp til at
komme igang med at oversætte her. Der vil være grundig introduktion til
det tekniske, ligesom at det sproglige kan vendes over bordet. Eneste
kraf er at man kan skrive en fornuftig sætning på dansk.

Så hvis du vil være med til at hyggeligt arengement med hyggelige
mennesker og arbejde sammen på vores alle sammens yndlings
linux-distribution, så er det bare at møde op.

-Vel mødt

Mvh Anders