[ubuntu-dk] Open Source Days 2010

Alexander Færøy ahf at 0x90.dk
Søn Mar 7 18:18:43 GMT 2010

Hoi Ubuntu-DK.

Først og fremmest vil jeg starte med at sige tak for sidst. Det var jo
ganske hyggeligt at have vores bord klods op af jer og det var rart at
vores banner var federe end jeres! ;)

Nå, til det lidt mere seriøse. Jeg skriver lige nu med UG-kontakt
hatten på, og jeg ville egentlig høre om i ikke ville give lidt
feedback på hvad i fandt godt og skidt her i weekenden. Egentlig er
jeg ligeglad med hvad i fandt godt, da det er noget lettere at arbejde
med, hvad der var skidt, men selvfølgelig er det rart også at få lidt
positiv feedback.

En af de ting som jeg fik snakket lidt med Michael om, var om
brugergruppe der er meget velbesøgt nok burde ryge ned i stueplan
fremfor 1. salen sammen med de andre UG's og det er en ting, der
allerede er sagt videre og vi vil forsøge at arbejde mod dette næste
år.

Podcast folkene må også meget gerne melde tilbage med deres holdning
til det hele :)

Lad mig høre hvad i fandt godt og skidt omkring UG-området ved dette
års open source days! Jeg er ligeglad med ting som om hvorvidt i kunne
lide de sandwich, der var osv. :)

Med venlig hilsen,
Alex

--