[ubuntu-dk] Translation jam

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Søn Mar 7 20:58:07 GMT 2010

Hej Ask

Jeg var til Open Source Days, hvor jeg snakkede sammen med nogle af de
andre fra Ubuntu DK om Global Jam og Translation Jam, og vi har valgt at
lægge dem sammen som du også har forslået :)
Det bliver gjort sådan at vi køre noget bug-hunt og programmering de
første dag og så fokusere på Oversættelser om søndagen.

Det bliver sandsynligvis sat noget video/audio konference op på
storskærm, til dem der ikke kan være der fysisk men stadig ønsker at
deltage.
Og så prøver jeg at holde et lille intro fordrage om oversættelse
generelt og om håndtering af LP, debian og ddtss oversættelser.
Andre er også velkomne til at vise lidt om de andre projekters (KDE,
Gnome, TP, m.m.) proces.

Mvh Anders