[ubuntu-dk] Referat af generalforsamling søndag d. 6. juni

Flemming Christensen fc at stromata.dk
Man Jun 7 08:04:28 BST 2010

Et par kommentarer til referatet:

undervejs i mødet kom jeg også til:
laoshi (Flemming Christensen, Vejle)

Desværre kom jeg først efter formandens beretning, ellers ville jeg have
tilføjet, at Forum faktisk kører ganske udmærket. Der er ca. 4100
tilmeldte brugere, der er en livlig aktivitet, og mange yder en god og
hurtig support, som især de mange nye brugere udtrykker begejstring for
- både for den hurtige respons, den venlige tone, og det at de fleste
problemer faktisk løses.
Selv om jeg som forumredaktør måske ikke er helt forudintaget, så vil
jeg hævde at forum for øjeblikket er en af de vigtigste udadvendte
aktiviteter, da vi her har en kontinuert, landsdækkende og bred
kontaktflade, som nok har en dybere og mere langsigtet virkning end
enkelte spektakulære tiltag som release-parties.
Men på den tekniske og designmæssige side er det påkrævet at der
foretages en ansigtsløftning, og det ville være godt om problemer som
søgemaskinens manglende funktionalitet blev løst.

Til eventuelt vil jeg gerne have tilføjet min opfordring til bestyrelsen
om at prioritere arbejdet med omformningen af hjemmeside - forum. Ikke
mindst i lyset af ovenstående betragtninger.

mvh flemming christensen (laoshi)