[ubuntu-dk] Hjælp til fordrag om OpenSource

Dennis Hilmar dennis.hilmar at gmail.com
Tir Feb 2 12:00:19 GMT 2010

Slet ikke dårlig respons Søren. Da jeg selv ingen forventninger havde, var
det tvæt imod rigtig god respons :)

Jeg vil meget gerne låne en trøje og også gerne nogle bannere.
Nu har jeg selv ikke fået meget information omkring arrangementet, men kan
dog sige at de håber på det tager sted d. 23. Marts.
Nu husker jeg ikke de helt store ændringer fra 9.04 til 9.10, så det lyder
også rigtigt godt at kunne få fat i dem og i CD holdere vil de jo bare se
fantastisk spændende ud.

Den der conference package ser ellers meget spændende ud!
Har du et link til den?

Ellers så befinder jeg mig i Aalborg. Hvis alle tingene kunne komme til mig,
ville det bare være fantastisk, men ellers skal jeg lige vide hvor jeg kan
hente det?