[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Anders Jenbo anders at jenbo.dk
Søn Dec 12 23:02:58 GMT 2010

Den 12-12-2010 23:33, Carsten Agger skrev:
> Hmmm... det er lidt noget rod, hvis IRC-møder og den slags ikke ligger
> på en wiki, for det betyder, at man ikke umiddelbart kan komme til at
> rette i dem, for at påføre punkter f.eks.
>
> Det er også besværligt, hvis man skal have adgang til Wordpress-login
> for at lægge et referat op. (Men der kan vi vedtage, at referatet sendes
> til denne liste, for så kommer der jo en url til det i arkivet).
>
> Kan vi ikke have en wiki til planlægning af fremtidige møder, så man kan
> lægge emner på dagsordenen og den slags?
Man kan godt være flere der retter i en side eller et indlæg, jeg er
også rimelig sikker på at vi kan styre adgangen pr side, eller som
minimum per sektion af hele siden. Wordpress adgang får alle med OpenID
og forum adgang så det burde ikke være svære ind at få wiki adgang.
Hvis vi får brug for en wiki i ny og næ forslår jeg vi bare bruger
ubuntu wiki'en.

Mvh Anders