[ubuntu-dk] Ny hjemmeside / nyt design

Carsten Agger agger at c.dk
Sřn Dec 12 22:33:31 GMT 2010

søn, 12 12 2010 kl. 23:28 +0100, skrev anders at jenbo.dk:
> Jeg planlægger at over føre moderne som indlæg.
> Men jeg vil meget gerne høre om andre synes indlæg vil være ok til
> planlægningen af fremtidige møder eller om det skal køres på anden
> vis.

Hmmm... det er lidt noget rod, hvis IRC-møder og den slags ikke ligger
pĂĄ en wiki, for det betyder, at man ikke umiddelbart kan komme til at
rette i dem, for at påføre punkter f.eks.

Det er også besværligt, hvis man skal have adgang til Wordpress-login
for at lægge et referat op. (Men der kan vi vedtage, at referatet sendes
til denne liste, for sĂĄ kommer der jo en url til det i arkivet).

Kan vi ikke have en wiki til planlægning af fremtidige møder, så man kan
lægge emner på dagsordenen og den slags?