[ubuntu-dk] Dato til Ubuntu Live!

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Fre Apr 16 14:07:17 BST 2010

fre, 16 04 2010 kl. 14:17 +0200, skrev Martin Pihl:
> Hej med jer

<SNIP>

> Dernæst skal jeg høre, hvad planerne er for community-dagen. Der var
> tale om et UDS-agtigt arrangement? Er der ikke nogen der vil være
> tovholder på denne dag?
>
> SDU er desværre ikke oplagt til community-dagen. Dels fordi det er
> auditorium, og dels fordi det vel foregår en lørdag. Nogen input til
> dette?

Planerne med community-dagen er rigtigt nok et UDS-agtigt arrangement,
dog kun en enkelt dag. Lige nu er arrangementet planlagt til d. 15. majm
med ankomst lagt mellem kl. 9.15 og 10.00, hvorefter vi går i gang med
at arbejde med projektopstart/projektbeskrivelser om formiddagen, og så
laver vi workshops om eftermiddagen. Til sidst ryddes op, og aftensmad
bliver pizzaer eller andet købemad for egen regning i Odense by

Så vidt jeg ved er jeg tovholder.

Mht lokaler, så har jeg skrevet til rektor på Odense Tekniske Gymnasium,
som ifølge Anders Jenbo (og dennes tante) skulle være til at snakke med.
Jeg har dog endnu ikke modtaget noget svar - planen er at rykke
telefonisk på mandag.

Jeg vil gerne lige have lokalerne på plads før vi begynder at lave PR.

<SNIP>