[ubuntu-dk] IRC møde d. 4. april

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Apr 4 14:36:27 BST 2010

tor, 01 04 2010 kl. 16:50 +0200, skrev Søren Bredlund Caspersen:
> Hej alle
>
> Håber I nyder fridagene :)
>
> Vi har et irc møde på søndag, og dagsordenen kan ses her:
> https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de55
>
> Lige nu er de to vigtigste punkter evaluering af Global Jam, og
> opfølgning på vores 'Re Apoval' som officielt LoCo team.
> Hvis der er noget du syntes vi burde snakke om, så smid det på
> dagsordenen på wiki-siden.
>
> Vi ses søndag
> Søren

Jeg er ked at skulle melde afbud så sent, men der er kommet noget op som
jeg bliver nødt til at tage mig af.

Mht. LoCo Reapproval, så synes jeg at det kunne være en god idé, hvis
der var mere end én til at tale vores sag, både fordi det lugter af
aktivitet, men også fordi så er bedre sikret mod at nogen skulle glemme
det. Jeg kan godt melde mig som taler, og jeg vil skrive det i min
kalender straks - er der et nærmere tidspunkt end d. 20.? Har vi skrevet
hvad der skal skrives af 'papir'-arbejde?

mvh
Niels