[ubuntu-dk] Arbejdsopgaver og budget til Ubuntu Live!

Carsten Agger agger at c.dk
Tor Sep 3 13:25:46 BST 2009

Jeg synes, det lyder rigtig godt!

Jeg har tidligere sendt et link til billeder fra Bruuns galleri ud, men
man kan få et indtryk af det her:

http://www.modspil.dk/test/bruuns_galleri___billeder_af_mulige_lokationer.html

Hvad man ser på første sal er pladsen foran Mammamia - den foran
Juicemania er lige ved siden af, men mere "udsat", midt i det hele.

> kommentarer er velkomne!):
>
> 1. Cafe-borde (til at få computerne op i øjehøjde)

Café-borde er det svært at stille noget op med bagefter, hvis man har
købt dem - måske man kan låne dem et sted? Udlejning af borde er jeg
ikke sikker på, jeg har hørt om.

> 2. Tryk af flyers til uddeling.

Ja.

> 3. 2-5 roll up's (de får det hele til at se proff ud hurtigt!)

God idé!

> 4. Gratis pizza / sandwich til community arrangement

Også god idé :-)

> 5. Præmier til noget lodtrækning i centeret
>

> Dette forslag er med en antagelse om at vi kan skaffe computere,
> mobilt bredbånd, kabler osv. fra foreningens medlemmer. Hvis vi skal
> ud og købe / leje dette skal det selvfølgelig regnes med og vil have
> top prioritet. Det er også med en antagelse om at vi ikke skal betale
> lokale leje til 'oplægsdelen', som vi endnu ikke ved hvor skal foregå.

Jeg har en bærbar og muligvis også en netbook med mobilt bredbånd, vi
kan bruge.

I øvrigt: Hvad er chancerne for, at vi kan have officielle Karmic-CD'er
til uddeling på selve dagen? Hjemmebrændte CD'er giver slet ikke det
samme indtryk, labels eller ej. Hvis der kommer sponsorpenge ind, og det
kunne øge mulighederne, hvis vi betalte Canonical for CD'erne i stedet
for at vente på LoCo-CD'er, ville det formentlig være en god idé.