[ubuntu-dk] Arbejdsopgaver og budget til Ubuntu Live!

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tor Sep 3 11:55:50 BST 2009

Hej alle

Vi skal snart til at holde Ubuntu Live! i Århus.

Jeg har opdateret wiki-siden med en masse opgaver som jeg mener mangler.
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/KarmicReleaseParty
Tilføj gerne punkter der mangler, skriv kommentarer eller sæt dig selv
(eller andre som du ved gerne vil ;) på som tovholdere på nogle af
punkterne.

Jeg tænker at vi kan snakke mere om Ubuntu Live! og arbejdsopgaverne
på irc mødet på søndag d. 6. kl. 16.

Her følger også et forslag til hvordan vi kan bruge vores penge.

Vi har et budget på 6000 kr. til Ubuntu Live! i 2009, og har faktisk
haft et lille overskud sidste gang i Ålborg. Så vi har ca. 7000 kr. at
gøre godt med, hvis vi skal holde os indefor budgettet (og hertil
kommer så mulige sponsorater).

Mit forslag til en prioriteret liste er som følger (ændringsforslag  /
kommentarer er velkomne!):

1. Cafe-borde (til at få computerne op i øjehøjde)
2. Tryk af flyers til uddeling.
3. 2-5 roll up's (de får det hele til at se proff ud hurtigt!)
4. Gratis pizza / sandwich til community arrangement
5. Præmier til noget lodtrækning i centeret

Dette forslag er med en antagelse om at vi kan skaffe computere,
mobilt bredbånd, kabler osv. fra foreningens medlemmer. Hvis vi skal
ud og købe / leje dette skal det selvfølgelig regnes med og vil have
top prioritet. Det er også med en antagelse om at vi ikke skal betale
lokale leje til 'oplægsdelen', som vi endnu ikke ved hvor skal foregå.

Jeg har ikke undersøgt mulige priser, så som forslaget står nu, så
starter vi fra toppen og arbejder os ned igennem indtil alle pengene
er brugt, eller vi når bunden. Det er ikke den optimale måde at stille
et budgetforslag på, men det var hvad jeg lige havde tid til ;)

Mvh.
Søren