[ubuntu-dk] Hvad er der blevet af vores community?

Niels Kjøller Hansen niels.k.h at gmail.com
Søn Okt 4 23:23:03 BST 2009

Hej folkens

Fra mig lyder også et udtrykkeligt undskyld for ikke at have mødt op
uden afmelding.

Mit problem er simpelthen at jeg glemmer det. Jeg tror dog ikke at
ugentlige møder der lægger beslag på alle søndage er løsningen for mig.
Bevares, jeg vil ikke lægge armene over kors og nægte, jeg synes godt vi
kan prøve det, men jeg frygter at det er spild af tid - så meget har vi
vel heller ikke der behøver at blive taget op på et formelt møde.

En ting der derimod kunne hjælpe var mødeindkaldelser og/eller reminders
et par dage inden - hver gang. For mig ville en mail torsdag (gerne med
dagsorden, men også fint uden) der siger "Husk at vi holder møde på
Søndag kl. 16" gøre underværker.

Og nu ved jeg at jeg som bestyrelsesmedlem burde tage teten og melde mig
til det. Men jeg synes egentligt at det ville være som at sætte ræven
til at vogte hønsene, eller endnu bedre få den blinde høne til at vogte
mens den finder korn - og den slags :)

mvh
Niels