[ubuntu-dk] IRC mødet på søndag d. 1. november

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Nov 4 17:12:43 GMT 2009

2009/11/4 Michael Jensen <eee at soundpartner.dk>:
> du ser altså ikke noget problem i at man uden at spørge et irc-møde (som
> alle tidligere var enige om var så vigtige) bare bruger ca 3/4dele af
> foreningens økonoomiske midler?

Igen handlede det om et tidspres. Uden lige har have datoerne for de
forskellige mails ved hånden, så mener jeg ikke der var tid til at
vente på et irc møde. Som jeg skrev tidligere, så har det ikke vært
det mest optimale forløb, men vi skulle finde en løsning, og det mener
jeg er lykkedes.

> vi har før fint kunne klare os uden sådanne borde.

Ja, men vi har ikke før skulle stå i et storcenter og møde folk.

> og lad så lige være med at udtale dig om noget du ikke ved om ikk...
> ingen har snakket om tunge teaterkasser, men om smarte alu-podier der
> ikke vejer en bondegård.

Det er muligt at disse podier er super smarte, men jeg syntes ikke du
har fået vist dem som et brugbart alternativ i god nok tid. At komme
fem minutter i lukketid og tale for at vi sadler om og går en anden
vej syntes jeg ikke er konstruktivt.

Mvh.
Søren