[ubuntu-dk] IRC møde i morgen: Ubuntu Live! 9.10

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tir Maj 19 12:32:04 BST 2009

Hej alle.

Vi skal have et IRC møde i morgen kl. 19.

På dagsordenen står Ubuntu Live!

Ved de sidste Ubuntu Live! arrangementer har der været en tendens til
at mange beslutninger er blevet taget lidt i sidste øjeblik, og dette
er måske gået ud over kvaliteten af arrangementerne...?

For at undgå den situation endnu en gang håber jeg at mange vil møde
op i morgen og vil engagere sig i arbejdet med Ubuntu Live! generelt.
Man behøver ikke nødvendigvis at bo i Århus for at hjælpe med.

I første omgang forestiller jeg mig at vi i morgen tager en helt
generel diskussion af hvad vi vil med Ubuntu Live! 9.10. Skal det være
en lukket community begivenhed, skal vi have fat i 'hr. og fru.
Danmark' og vise dem vores nyeste Ubuntu, skal vi vælge lidt en
mellemvej, eller skal vi noget helt 5.?

Når dette er kommet på plads kan vi begynde at overveje hvilke oplæg /
oplægsholdere vi kunne tænke os. Det vil nok give mening at tage denne
beslutning på mødet søndag d. 7. juni, så folk får mulighed for at
tænke lidt over det - med udgangspunkt i vores beslutning om form. Men
det kan være vi finder ud af noget andet på mødet i morgen?

Jeg håber at se så mange som muligt til mødet i morgen, og at flere
vil tage hånd om Ubuntu Live! denne gang.

Mødedagsorden:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/M%C3%B8der/IRCM%C3%B8de35

Start på wiki side om Ubuntu Live! 9.10:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/KarmicReleaseParty
Tilføj gerne til ovenståend!

Mvh.
Søren