[ubuntu-dk] For sen betaling af kontingent

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Tor Maj 7 11:06:56 BST 2009

Hej alle

Jeg har nu modtaget henvendelse fra to personer der fortæller at de
har overført penge til foreningen, som betaling af kontingent, men
hvor betalingen endnu ikke er kommet ind på foreningens konto. Pga.
bank-fridag i morgen når de nok heller ikke frem.

Som udgangspunkt vælger jeg ikke at tildele medlemskab før deres
overførsel er registreret (og derved når de ikke at få mulighed for at
stemme på generalforsamlingen). Som jeg ser det er dette den korrekte
måde at håndtere situationen på.

Hvis nogen mener at vi bør tildele dem medlemskab (evt. med krav om
dokumentation - f.eks. et screen-shot fra en webbank) og kan se
hvordan vi får dette til at passe med vedtægterne osv., så giv gerne
lyd.

Mvh.
Søren