[ubuntu-dk] Kommende generalforsamling, samt foreningens fremtid

Christoffer Kiilerich Nielsen eitreach at gmail.com
Ons Maj 6 15:51:16 BST 2009

Hvad der er destruktivt og hvad ikke er, er ikke op til bestyrelsen at
bedømme, sålænge vores vedtægter er overholdt - det er netop den slags
smagsdommeri og topstyring som vil fjerne fokus fra hvad brugerne vil, og
istedet fokuserer på hvad en elitær bestyrelse med gode intentioner vil.

En bestyrelse er blot brugere, som kun vil det alle vi andre vil - det
bedste for Ubuntu og vores projekt - de bør ikke have særret til at bestemme
hvad der er godt og skidt, hvis der er et flertal af andre brugere som synes
det modsatte.