[ubuntu-dk] Fwd: Generalforsamling søndag

Søren Bredlund Caspersen soeren.b.c at gmail.com
Ons Maj 6 10:24:48 BST 2009

Niels har en god pointe! Fredag er en bank-lukkedag, så det kan
faktisk godt være at det er ved at være for sent - eller at det skal
ske i dag (onsdag) før bankerne lukker hvis man skal nå det...

Jeg skal ikke gøre mig klog på præcist hvor længe en bankoverførsel
tager (det skifter nok også fra bank til bank?). Hvis man er i
Københavnsområdet er jeg villig til at modtage betaling 'in person'.
Send en mail, så aftaler vi nærmere.

Mvh.
Søren
(kasserer)