[ubuntu-dk] Fwd: Team information request

Christoffer Buchholz christoffer.buchholz at gmail.com
Man Mar 16 12:37:25 GMT 2009

Ja, nu ved jeg heller ikke om det er meningen at de to domæner skal slås
sammen, men jeg kan da kun se en fordel i dette, da det ellers virker ret
spredt at have to domæner for the same cause, men med forskelligt indhold.
Jeg ved somsagt ikke hvad planerne er, men jeg ville selv foretrække at
besøge ubuntu-dk.org, da dette er kortere at skrive, men jeg kan godt se at
nogen måske ville foretrække ubuntudanmark.dk (og dette er der måske også
større chance for at udefra kommende vil besøge når de googler det), så
derfor ville jeg, som søren siger, foreslå at ubuntu-dk.org blev
_hjemmesiden_, og ubuntudanmark.dk så blev et spejl dertil. Dvs., den skulle
ikke redirekte (i normal forstand) til ubuntu-dk.org, men det skulle sættes
op til, at hvis man feks. går ind på ubuntudanmark.dk/index.php, så vises
ubuntu-dk.org/index.php, men ubuntudanmark.dk domænet vil stadigvæk vises i
adresselinien. Dvs., none-true redirection.

--
Chris Buchholz
http://www.chrisbuchholz.com/