[ubuntu-dk] Fwd: Team information request

Christoffer Buchholz christoffer.buchholz at gmail.com
Man Mar 16 10:05:11 GMT 2009

Ja, nu ved jeg heller ikke om det er meningen at de to domæner skal slås
sammen, men jeg kan da kun se en fordel i dette, da det ellers virker ret
spredt at have to domæner for the same cause. Jeg ved somsagt ikke hvad
planerne er, men jeg ville da synes at ubuntu-dk.org ville være at
foretrække, hvis en morphing er at vente.

--
Chris Buchholz
http://www.chrisbuchholz.com/

2009/3/16 Soren Hansen <soren at ubuntu.com>
On Mon, Mar 16, 2009 at 09:54:46AM +0100, Søren Bredlund Caspersen wrote:
> Der er ved at blive kreeret en bedre registrering af LoCo team info. I
> den forbindelse bliver vi bedt om at udfylde nedenstående. Specielt
> set i lyset af det arbejder der bliver lagt i vores nye hjemmeside er
> jeg lidt i tvivl om hvad vores 'officielle' hjemmeside er (både i
> øjeblikket og på længere sigt). Er det ubuntudanmark.dk eller
> ubuntu-dk.org vi gerne vil have at folk besøger ?
>
> Jeg tænkte jeg hellere ville vende det her på listen, før jeg giver et
> fejlagtigt svar. Det er selvfølgelig nok ikke værre end at det altid
> [...]

Er det tanken på længere sigt, at de to sider skal slås sammen?

--
Soren Hansen                 |
Lead Virtualisation Engineer | Ubuntu Server Team